Detta är inte jag..det här är inte mitt liv.

Just nu är världen väldigt kall... Jag känner mig inte riktigt välkommen någonstans.

Känner mig mycket mycket missanpassad. Hör liksom inte hemma någonstans och vill inte gå ut i rädsla för att någon ska se den smärta jag släpar omkring på.

Jag har fått mycket minnesbilder från tidig barndom som ploppat upp idag... Jag längtar tillbaka dit. Det var där jag hörde hemma, det var där jag kände mig trygg.

Sambon förstår mig inte. Han försöker, men han kan inte. Eviga konflikter. Och jag är livrädd för denna typ av konflikter...
Jag håller mig hemifrån bäst jag kan, eftersom han inte kan öppna sig mot mig utan bara går runt i ett grinigt skal.
Han skriker inte åt mig, han kastar inte saker på mig. Han är inte det minsta hotfull eller våldsam mot mig...
Det skrämmer mig. Det skrämmer mig jättemycket.....

Kommentarer
Postat av: Mie

Finns här..

Kram.

2008-10-18 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0